Heippa pitkästä aikaa! Vauvavuosi on takana ja olen palannut pikkuhiljaa töihin ja A on aloittanut tutustumsen päiväkotiin. Viime kesänä ei paljon pihalla ehtinyt touhuta huonosti nukkuvan vauvan kanssa, mutta tälle kesälle on kovat odotukset :) Budjetti tosin ei ole iso, mutta aina voi kaivella paikkoja valmiiksi. Remonttiakaan ei olla tehty juurikaan.
![]() |
| Kanahaaveet on edelleen vahvasti olemassa! Koska oikeita en vielä saa, jouduin ostamaan Koiramäen Pajutallilta korvaavan kanan :) |
- Roora

Ei kommentteja:
Lähetä kommentti