Pihajuttuja pukkaa. :) Anopin kanssa vietettiin tehokas viikonloppu, kun istuteltiin puskia ja kukkia ja levitettiin yhteensä 18 säkkiä multaa! Iso kiitos avusta. <3
![]() |
| kesäkurpitsa |
![]() |
| avomaankurkut reunoilla ja parveketomaatti(?) keskellä |
![]() |
| amppelimansikka |
![]() |
| pioni |
![]() |
| kärhöt |
![]() |
| kuunlilja |
![]() |
| särkynyt sydän |
![]() |
| tulppaani ja pikkusydän |
![]() |
| pikkusydän |
![]() |
| basilika, tilli, ruohosipuli ja salaatteja. kuvasta puuttuu vielä myöhemmin lisätty villirucola. |
![]() |
| keskellä nurmikkoa kasvavat narsissit |
![]() |
| sireenit (lila ja valkoinen) |
![]() |
| pikkuhiljaa etenee tämäkin projekti :) kulmassa hortensia. |
- Roora





















.jpg)
.jpg)
.jpg)

.jpg)
.jpg)
.jpg)